Dag 9 ( 6de dag Bali )

10 februari 2018 - Sanur, Indonesië

Zoals gisteren gezegd, na 3 lange dagen een echte rustdag genomen. Om 9u30 uit bed gekomen, daarna ontbij en weer terug naar bed. Ik denk dat het rond half 2 was, dat ik zoiets had van, ja nu voel ik me wel wakker genoeg. Omdat ik veel weg ben geweest had ik niet echt de tijd om alle foto’s ed e uploaden en mijn blog bij te werken. Dit was daar nu een mooie gelegenheid voor.

Even douchen en voor de laatste keer Sanur in. Nergens geen pinnetje te vinden. Wel heel veel meer, maar 75% mag Australië toch niet in. Dan maar weer snel naar de massage salon. Voor de laatste keer een 2 uur durende full body massage.

Op mijn gemak naar het strand gelopen en nog even van het uitzicht genoten en toen gaan eten. Een big burger. Voor mij geen rijst meer. Snap heel goed dat de mensen daar zo klein en dun zijn. Zou ik ook zijn met 3x per dag rijst eten. En nee, dit wordt niet mijn nieuwe dieet, voor degene die denken, dat zou wel eens goed voor hem zijn. Het is zo warm, dat je toch al niet veel eet.

Eenmaal terug bij het hotel mijn was op gehaald en langzaam mijn tas weer gaan inpakken. Nog wat zitten chatten en daarna mijn bedje in. Morgen om 7 uur gaat de wekker weer.

E391DE7D-63A1-4A90-8A15-EA4D253F34B2  B2D82179-1CC1-4C14-BB11-FC2C63771142 12E760CE-7D23-43A0-8388-E2800C8BAF83

Is Bali mijn land? Nee, overal wordt gebvraagd, wil je dit, wil je dat, wil je een taxi en je wordt belazerd waar je bij staat. Is het een mooi land? Ja, als je er op uit gaat. Ga ik nog terug? Ik denk nog 1 keer om het noorden van het eiland te zien.

Maar al met al een leuke ervaring geweest. Op naar Australië.

O ja, Kaartje van de kids gaat overal mee naar toe.

3F6FE780-33CC-49DC-B4BF-1F6800FBFBD0 Hou van jullie Ineke & Guus, maar blijf nog wel eventjes weg

1. Niece:
    Goeie reis!!
  2. Perry:
    Stappen nu in vliegtuig naar Bali mag 14 uur dan zijn we er gr perry
  3. Ineke:
    11 februari 2018
    We missen je pap! Maar geniet van alles, je hebt het dubbel en dwars verdiend! 😊😊
  4. Patrick vandenberg:
    veel plezier in australie
  5. Janneke:
    11 februari 2018
    Geniet van Australië en van alles wat je mee maakt.
  6. Erik-jan:
    12 februari 2018
    Op naar de F1 !!!!!!
  7. Ma:
    12 februari 2018
    Prachtige foto 's en wat een mooi weer.