Dag 59 ( 4de dag Adelaide )

1 april 2018 - Adelaide, Australië

Vannacht is in Australië de wintertijd in gegaan. Hierdoor heb ik lekker een uur langer kunnen slapen. Om 10 uur moet ik uitchecken en dan loop ik met mijn bagage naar het hostel, waar ik eerder heb geslapen. Ik kan hier mooi mijn bagage droppen en ik wordt hier om half 6 opgehaald door een shuttle dienst. Want ik heb expres nog niks van Adelaide zelf gezien want dat heb ik bewaard tot vandaag, omdat mijn vlucht pas in de avond vertrekt.

Als eerste loop ik naar de rivier en volg deze voor een aantal kilometer. Langs deze rivier zijn diverse standbeelden, parken en monumenten te zien. Op zich is het een mooie stad.

DSC02981  DSC02983

DSC02984  DSC02992

Uiteindelijk loop ik helemaal tot aan de ZOO. Vanaf hier loop ik via de andere kant van de rivier weer terug en bijna bij het einde neem ik nog een rondvaart over de rivier van een 30 minuten.

DSC03029  DSC03030

Uiteindelijk kom ik weer bij de ZOO uit en loop daar de stad verder in. Ook daar nog diverse foto's gemaakt en nog wat boodschappen gedaan. Hierna weer richting het hostel gegaan.

DSC03032  DSC03042

Eenmaal bij het hostel aangekomen, kan ik boven in de gezamenlijke woonkamer wachten totdat de shuttle mij komt ophalen. Daar kom ik Arjan nog tegen en heb met hem nog wat geouwehoerd. Voordat de shuttle kwam heb ik daar nog even kunnen douchen en dan is het zover om naar het vliegveld te gaan. Na 2 controles kom ik bij de gate uit en rond 10 uur in de avond vertek ik weer naar Nederland.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Niece: