Dag 52 ( 4de dag Melbourne )

25 maart 2018 - Melbourne, Australië

Vandaag is het zover. De start van het seizoen van de formule 1 gaat beginnen. Voor jullie betekend het vroeg opstaan, voor mij betekend het uitslapen, want hier is de start om 16u10 lokale tijd. Rond 12 uur ga ik naar het circuit, want ik wel natuurlijk wel de drivers parade zien en alles wat er nog meer bij komt kijken. Maar eerst komt er nog een vliegshow.

DSC02457  DSC02459

Rond half 3 begint het dan met de parade. De ene coureur heel enthousiast, de ander zit er maar stil bij. Max rijd voorop. Vettel had auto pech( was dat maar in de race ).

DSC02462  DSC02472

Hierna komt er nog een F18 over vliegen, dezelfde als gisteren. Blijf mooi om te zien en om te horen ( zie de diverse video's ).

DSC02492  DSC02502

Om 15u58 wordt het volkslied gezongen en komt er nog een groot vrachtvliegtuig over van het leger, zie de video.

Maar nu gaat het dan toch echt beginnen. Na de opwarm ronde, de start. Helaas gebeurt er niet heel veel spectaculair en heeft Max ook de nodig pech, maar uiteindelijk wel gaaf om mee gemaakt te hebben.

DSC02527  DSC02518

Na de race weer terug met de tram en net als gisteren zit ik als 1 van de eerste in de tram. Na een half uur in de tram te hebben gezeten, nog een stukje lopen naar het hotel en dan langzaam mijn spullen gaan pakken, want voor morgen heb ik weer een auto gehuurd.

1. Joke:
    27 maart 2018
    ook dit kunnen ze je niet afpakken .
  2. Janneke:
    Zo ontzettend gaaf!
  3. Ma:
    27 maart 2018
    Wat een lekkers allemaal om van te smullen.😁😁😁😁😁
  4. Frank:
    27 maart 2018
    Hoe waren de V8 supercars??
  5. Ma:
    28 maart 2018
    Wat een mooie beelden weer.