Dag 7 ( 4de dag in Bali )

8 februari 2018 - Sanur, Indonesië

Vandaag weer vroeg op pad, althans 9 uur sochtends vind ik vroeg op een vakantie dag. Ook weer zat op de planning. Als eerste naar een barong dans. Leuk om te zien, alleen moet het iets uitbeelden, wat lastig te volgen is.

DSC00357  057177FE-5460-4D87-870D-41B443A1D29F

Als tweede naar de Tegenungen waterval. 165 treden naar beneden. Goed te doen. Dan ben je beneden bij de waterval. Maar je kunt ook naar de bovenkant van de waterval. Uiteraard gedaan. 50 treden weer op. en bij beide keren moet je uiteraard entree geld betalen. Snap heel goed waarom mijn chauffeur boven bleef.Maar ook zeer de moeite waard. Helaas moest ik ook weer die 165 treden omhoog. het zweet gutste van mijn rug.

DSC00362  DSC00366

Vanaf hier zijn weer naar Seriwati silver gegaan. Mario had gevraagd of ik wat voor hem daar wilde halen. Geen probleem. Had wel gezegd dat ik hem zo bellen, of het het juiste was. Omdat we er redelijke vroeg heen moesten, omdat de kans groot was dat anders de winkel dicht zou zijn, heb ik hem 5u45 Nederlandse tijd gebeld :). Als je van zilver houd kun je daar je ogen uitkijken, zoveel verschillende soorten. Maar uiteindelijk wel voor hem geslaagd. Nu richting Ubid. Monkey forest. Zeer mooie omgeving. ook hier weer tempels, aapjes die niet heel agressief zijn. Maar ook hier pas op je spullen, je weet maar nooit met die apen. Ook het bos is zeker de moeite waard om te zien.

DSC00373DSC00373  DSC00389

DSC00396  DSC00424

Vanuit hier zijn we verder gereden naar de Tegallalang Rice Terrace. Leuk om een keer in het echt te zien. Hier hebben we tevens even geluncht. Een heerlijke club sandwich :D. Vanaf dit moment begon het wel te regenen.

8E81F885-532E-4F0C-A0E1-7CA22B27E28B  BE12AEBD-C765-42AE-9187-C1ED0F711852

8FC27ACA-10BE-4CF5-A85A-25B854D7A072  2E805184-0425-49E3-8400-75BA9C46D18C

Vanaf hier naar de laatste bestemming van vandaag. De Pura Titra Empul, of te wel de heilige water bron. Hier kun je nadat je hebt gebeden, je geest en lichaam laten reinigen. Als je zou willen, kun je dit met een gids dit ritueel zelf doen. Aangezien ik al nat genoeg ben van de regenen, sla ik dat deze keer toch over. Rond gelopen en uitleg gekregen en daarna terug naar het hotel.

GOPR0379  GOPR0403

Helaas was het vandaag te laat voor een massage. Wat gegeten en daarna leuk gechat met een Etste. Meer hier over morgen :P

1. Janneke:
    10 februari 2018
    Zo te zien heb je straks meerdere fotoboeken met herinneringen! Mooi man!
  2. Ma:
    10 februari 2018
    En wij maar werken.😂😂😂Nou geniet maar .Het is je dik gegunt☺☺☺
  3. Niece:
    10 februari 2018
    Jij onderneemt zoveel dat je straks vakantie nodig hebt van je vakantie hahaha. Maar ik geniet wel elke keer van je reisverhalen en je foto's ;)
  4. Stan:
    Club sandwich ?
    Zie alleen maar heel veel friet !

Geniet er van: ziet er allemaal érg mooi uit.
  5. Muts:
    10 februari 2018
    Na dit weekje Bali ben je volgens mij wel weer helemaal ZEN, dus dan kan je lekker uitgerust starten met je avontuur in Australie :-)
  6. André:
    10 februari 2018
    Mooie belevenissen en mooie foto’s. Ga zo door met beleven en genieten!
  7. Ma:
    10 februari 2018
    Morgen als wij wakker worden ben jij alweer geland.Vanuit Vught een hele goede vlucht.✈✈✈✈
    En dan gaat je volgende avontuur beginnen.😊😊😊😊😊
  8. Ma:
    10 februari 2018
    Heb je de hele menukaart gehad in Indonesië?🍝🍝🍝
  9. RvA:
    13 februari 2018