Dag 6 ( 3de dag in Bali)

7 februari 2018 - Sanur, Indonesië

Vandaag op pad gegaan met een chauffeur. Samen gekeken wat haalbaar is op 1 dag, omdat het gemiddelde hier op 30km/u ligt. Als eerste naar de Pura Besakih Tempel gegaan. Komen we daar aan, moet ik als eerste een sarong kopen, omdat je anders de tempel niet in mag. Dat wordt weer onderhandelen. uiteindelijk van 200k naar 110k kunnen gaan. Volgende halte een kaartje kopen. Daarna achterop een scooter naar de tempel. En een lokale gids moet mee. Mooie tempel, wordt keurig rond geleid, alleen zijn engels kan beter. Aan het einde stond de andere scooter rijder nog te wachten. Hij wilde graag nog geld zien. Nou niet van mij. De gids brengt me terug en hem geef ik een fooi.100000 IDR ( 6 euro ). O ja, was nog vergeten te zeggen dat de tempel bij de vulkaan ligt die op uitbarsten stond.

DSC00241  DSC00253

rest van de foto's staan zijn terug te vinden bij de foto map.

Daarna op naar een tempel/ paleis. De Tirta Gangga. Daar aangekomen uiteraard weer een kaartje kopen, maar goed die prijzen vallen wel mee. Zeer mooi. Alleen begon het te regenen. gelukkig niet de hele tijd.

DSC00304  DSC00307

Daarna verder terug naar de kust gereden, richting Ujung water paleis. In het begin regende het nog, maar al snel trok deze weg.Mijn chauffeur liep weer mee als gids en paraplu drager. Rond gelopen. paar foto's gemaakt en toen nog een trap van een behoorlijk aantal treden. Maar het uitzicht was het waard.

DSC00346  DSC00345

DSC00326

Einde van de dag, hup naar huis. 2 uurtjes in de auto. Uiteindelijk was ik om 18u30 bij het hotel. En dat was mooi op tijd om nog even een massage mee te pakken van 2 uur. Daarna wat gegeten. 3x rijst kwam mijn neusgaten uit, dus lekker kip cordon blue op.

3187C5DA-FEF2-4FF7-975E-97BFDB01D819

En ik heb deze dag nog een heel apart soort fruit op. Snake fruit, of te wel slangen fruit. En nee het wordt niet door een slang gegeten, maar de schil ziet eruit als de huid van een slang.

1FF38ADB-8EC4-4FD8-993F-32713B87F26A

Wifi lag eruit gisteren. vandaar nu pas dit verhaal. door al de regen van snachts was de router kapot :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Door:
    Prachtige foto's
  2. Ma:
    9 februari 2018
    Fantastisch om je foto 's en je verhaal weer te lezen.Ik vond het ook al raar dat we niets hoorde maar dat is moeders eigen .
    Nog 1 dagje Bali en dan naar je geliefde Australië. Weer een hoop nieuwe indrukken doen.Doei doei
  3. Pa:
    9 februari 2018
    Vandaag een week geleden hebben we je op het vliegtuig gezet, al veel beleefd.
    Een Sarong moeten kopen? Staat je goed ☺
    Hadden ze geen pinnekes?
  4. Janneke:
    9 februari 2018
    Wauw! Je ziet echt gave dingen!!
  5. Melanie:
    9 februari 2018
    Prachtige foto's en leuke verhalen :-)
  6. Joke:
    9 februari 2018
    mooi een eigen chauffaur voor rond rijden .
    en dadelijk een eigen verhalen bundel .
    gr joke