Dag 5 ( 2de dag in Bali )

6 februari 2018 - Sanur, Indonesië

Tja wat zal ik een zeggen over deze dag. Een relax dagje :). Eerst maar een beetje uitgeslapen, althans het was 9uur, maar toch. Daarna maar eens gaan kijken wat Sanur te brengen heeft. Eerste straat door, maar dat vond ik nog niet heel veel aan, 2de straat door, bleek de hoofdweg te zijn. Wat rijden ze daar als gekken. links inhalen, rechts inhalen, door het midden, noem maar op alles kan. Dat wordt voor mij dus een chauffeur in huren, voor morgen. Daarna verder gelopen. blijkt toch alrijd weer verder te zijn, dan ik dacht en dat met 31 graden. Uiteindelijk bij de zee uitgekomen en terug gelopen door het water, strand, pad. Is behoorlijk warm en dat op blote voeten.  Terug bij het hotel eerst maar ff douchen. en een uur niks doen.

Moe, last van mijn voeten en overal zijn massage salons. Die gaan we maar eens bezoeken. 2 uur full body massage en 1 uur voet massage. Heel apart iemand over je heen laten lopen, letterlijk. En nee niet met stilettos aan. Maar was wel heerlijk.

Daarna bij het strand weer gegeten en naar mijn kamer terug. morgen een dag op pad. Dan meer te vertellen.

6BBBC36E-F16A-4B24-BC4D-ACB962133BA3  CDD02087-095A-4C19-8E72-58F230B345E5

1. Niece:
    7 februari 2018
    Das dan weer jammer van die stilletos hahaha. Ik mis wel t hangmatje en een persoonlijke waaier met palmblad of zoiets. Juuust kidding. Njoy!!!
  2. Perry:
    7 februari 2018
    Niet alles opeten hè nog wat voor mijn overlaten 😂😂😂
  3. Erik-jan:
    7 februari 2018
    Lekker man een relax dag. Massage klinkt goed, 3uur, das best lang 😜. morgen op pad met een privé chauffeur begrijp ik. Veel plezier.
  4. Ma:
    7 februari 2018
    Wat een leven zo aan de zee glasje erbij eten en dan nog een massage ja daar ga voor op vakantie.RELAXEN 🏖🏖🏖🏖
  5. Patrick vandenberg:
    8 februari 2018
    Super cool.was de massage met happy end😀🎉
  6. Emil:
    Is dat broodje bapao?
  7. Nellie:
    8 februari 2018
    Lekker relaxen en vooral genieten!!!
  8. Joke:
    8 februari 2018
    massage voor herhaling gaan zeker .
    even elke avond doen .
  9. Mario:
    9 februari 2018
    Hoe komt het dat wel al twee dagen niets meer vernemen van je????