Dag 39 ( 17de dag de auto ) Moree

12 maart 2018 - Moree, Australië

Vanochtend vroeg op. ff snel opfrissen en hup de auto in. 8 minuten de stad uit en dan rechts af de zandweg op. En nu wordt het opletten geblazen, want we zijn in Australië en daar zijn kangaroo's. En die zijn er 's-nachts voldoende te zien en dus ook op de weg. Nadat we er een aantal hebben ontweken en wat konijnen en vossen, komen we aan bij de warm water bron. Tijd om er in te gaan en aangezien er niemand is, wordt het skinny dipping. Na een tijdje gaan we eruit en gaan we op ons kleed liggen en naar de sterren kijken. Die zijn hier zo machtig mooi. Na een tijdje begint de zon op te komen en nadat deze is opgekomen gaan we weer terug naar huis en terug naar bed.

45D4BCD8-D119-4B8D-A386-E2030E292F29

Nadat we wakker zijn geworden en ontbeten hebben, gaan we haar moeder helpen met het maaien van het gras en het schoonmaken van het zwembad ( blaadjes eruit halen en zo ). Ondertussen ook zwemmen om weer even af te koelen. Daarna heb ik wat tv gekeken en zijn Simone en haar moeder even gaan slapen.

's- avonds lasagna gegeten en daarna wat tv gekeken. Uiteindelijk samen weer naar bed gegaan.

1. Ma:
    15 maart 2018
    Ik heb ook nog een voor en achtertuin. Dus ik zou zeggen, als je terug bent kunnen we gelijk een datum prikken voor het tuinkarwei.🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂
  2. RvA:
    15 maart 2018
    Moii wel handjes boven de dekens houden.
  3. Joke:
    een hele belevenis zo .
    en genieten zo samen .
  4. Erik-jan:
    15 maart 2018
    Ehh mag je wel werken in de tuin en zwembad met je vakantie visum Paul? 😜
  5. Ineke:
    16 maart 2018
    Zeg, kom jij nog terug??
  6. Stan:
    16 maart 2018
    Wat een verhaal zeg. Heb even bijgelezen (had behoorlijke achterstand vanwege mijn eigen vakantie :-)) en het lijkt wel of ik in een roman verzeild ben geraakt. Prille liefde op het Australische platteland. Houdt ons op de hoogte ! We leven volop mee....