Dag 40 ( 18de dag de auto ) Moree naar Tamworth

13 maart 2018 - Tamworth, Australië

Vandaag gaan we terug naar Tamworth. Eerst beetje uitgeslapen. Daarna douchen en ondertussen was mijn ontbijt al gemaakt. Uiteraard moet ik ook een pinnetje hebben uit Moree. Na het ontbijt deze gekocht en daarna terug naar haar moeders huis. Haar moeder is ondertussen klaar met inpakken, want die gaat mee terug naar Tamworth en we kunnen gaan rijden. Eerst nog koffie to go halen. Stelletje koffie verslaafden :)

We besluiten een andere weg terug te rijden dan dat we heen zijn gekomen. Na een uur komen we in een dorpje aan en gaan daar lunchen. Uiteraard ook hier weer een pinnetje gekocht, van dit gebouw. Een oud theater.

29C41F5E-82F5-4D4C-87E3-FF88BA3E1713

Daarna weer gaan rijden. Na ongeveer weer een uur te hebben gereden, komen we langs Split Rock Dam. Nu we er toch zijn, kunnen we net zo goed even gaan kijken. Beetje hetzelfde idee als Chaffey Dam, waar we eerder zijn geweest. Alleen nu zijn er niet veel mensen hier, omdat het een doordeweekse dag is.

A43A30BA-E275-41FD-B7D0-3AFC3BCDE2B3

Eenmaal bij haar huis aangekomen in Tamworth is het alweer tijd om te gaan eten. Samen met haar moeder, tante en nichtje gaan we bij een vietnamees eten. Daar gaan we zelf onze loempia's maken. Smaakte zeer goed. Vanaf daar gaan Simone en ik naar het motel, helaas onze laatste nacht op dit moment. Ze kan niet mee naar Cairns, aangezien ze meerdere afspraken heeft en haar moeder wordt maandag geopereerd. Maar misschien komt ze naar Melbourne. Even afwachten dus.

Maar goed laten we zeggen dat onze, voorlopige, laatste nacht een zeer leuke nacht is geweest.