Dag 38 ( 16de dag de auto ) Moree

11 maart 2018 - Moree, Australië

Vandaag blijven we in Moree. Moree is namelijk niet alleen bekent vanwege de heet water bronnen, maar ook vanwege de vele katoen velden. Als eerste gaan we een stukje door Moree zelf rijden. Kijken waar Simone vroeger heeft gewoond en naar school is gegaan. Altijd leuk om te zien.

Nu op zoek naar katoen velden. Alle kanten uit gereden, maar nergens geen katoen te zien. Dan maar op zoek naar een heet water bron in the middle of nowhere, want we willen hier namelijk vannacht naar toe om de zons opkomst te kunnen zien en overdag is het toch wat makkelijker zoeken. Na 2 keer verkeerd te zijn gereden komen we aan op plaats van bestemming. 8 minuten de stad uit, 8 minuten over een zandweg en dan uitkomen op iemands land. Toch apart dat het water zo warm uit de grond komt. denk een graad of 40.

3C7BFB4A-9649-41FA-815A-3CC4D5B243D2  DCBEA249-C5A8-45CF-B279-BA748FEAF28C

Hiernaar wat boodschappen gehaald en terug naar huis gegaan. we gaan vandaag samen koken. Althans ik snij wat zij aangeeft :). Wortel, ui, bleekselderij, broccoli, erwten en gehakt. Oh o, als dat maar lekker is en het is lekker. Weet niet wat ze er nog meer bij heeft gedaan, maar het smaakt goed.

Nadat we nog wat tv hebben gekeken, gaan we om 10 uur naar bed, aangezien we er om 4 uur vannacht uit moeten. Samen kruipen we weer in het 1 persoons bed

1. RvA:
    15 maart 2018
    He Paul, komde gei nog wel terug.
    Vlgs mij bevalt het je daar uitstekend.