Dag 37 ( 15de dag de auto ) Tamworth naar Moree

10 maart 2018 - Moree, Australië

Vanochtend weer vroeg eruit. Simone moet make up doen bij en bruid en 3 bruidsmeisjes. Haar om kwart voor 9 afgezet en ik daarna terug naar het motel. Langzaam alle spullen gepakt en richting het centrum gegaan. Beetje rond gelopen, hoor ik ineens mijn naam. Zit daar de man, van de nicht van Simone met hun dochter te eten en te drinken. Wat zitten te kletsen en naar 1 1/2 uur zie ik een parkeer controleur voorbij lopen. Toch maar even de auto gaan verzetten, aangezien je hier maar een uur mag parkeren. Auto verzet en ik stap uit, staat deze recht voor de winkel van de nicht. Daar naar binnen en weer wat gekletst en ondertussen is het half 1. Simone is klaar. We gaan naar haar thuis toe en zij pakt haar spullen, want we gaan naar haar moeder toe dit weekend. Pam, dat is de naam van haar moeder woont 300 km verder op in Moree. Moree is bekend om zijn natuurlijke heet water bronnen. Na een lange rit komen we aan in Moree. Niet al te groot dorp. Ik wordt zeer open ontvangen en we gaan een paar dingen van het dorp bekijken. 's avonds gaan we Thai bestellen. Simone belt ze op en besteld het eten. Wij daar naar toe en daar aangekomen staat er geen eten klaar. Blijkt het dat we niet die Thai hebben gebeld, maar de Thai van 2 uur verder op. Foutje bedankt. Nadat we hebben gegeten en wat tv hebben gekeken, gaan we naar bed. In het huis zijn 4 slaapkamers, waarvan 3 met een 1 persoons bed. Dat wordt apart slapen denk ik. Niet dus. Simone komt mijn kamer op en vind het fijn om nog even vastgehouden te worden. Binnen 5 minuten valt ze in slaap in mijn armen. Dan voel je je toch weer jong om met zijn 2en in een 1 persoons bed te slapen.

O ja, als je niet goed tegen beestjes kunt, dan kun je beter hier niet gaan wonen. Vanavond zagen we kikkers en Gekko's tegen de muur zitten.

F851F6C7-4079-416A-B0EE-B43BE70ED7A6  4AAB2813-C4A2-4A61-BDA6-02EEBF348B19

1. Wilfried Mutsaars:
    14 maart 2018
    Dat zijn de lokale Harries!
  2. Perry:
    14 maart 2018
    Super jongen komt helemaal goed daar met jou maak er wat moois van met Simone ik ben er op de bruiloft wel in januari trouwen dan is het lekker warm daar gr Perry
  3. Ma:
    15 maart 2018
    Wat zie jij er gelukkig uit. Geniet nog maar van al het moois om je heen.
    😍😍😍