Dag 36 ( 14de dag de auto ) Tamworth

9 maart 2018 - Tamworth, Australië

Hier ben ik weer. En ja ik leef nog :P. Alleen als er liefde in het spel is, dan verdwijnt dit naar de achtergrond. Ik vind Simone toch leuker dan dit typen :D. Maar vandaag ben ik weer op pad gegaan en kan ik weer dit bijwerken.

Vanochtend nadat Simone de kids naar school had gebracht heb ik haar opgehaald. Eerst weer samen wat gaan drinken en daarna zijn we naar een paarden iets gegaan. Deze hallen zijn 47 weekenden per jaar vol geboekt. Vandaag was er helaas niet heel veel spektakel. De open Hacks stonden op het programma. Dit houd in dat er per categorie er een aantal paarden uitgekozen worden, die daarna nog een ronde moeten doen, waarbij 1 jurylid uiteindelijk de winnaar bekend maakt. Na een tijdje hadden we door hoe het werkte en waren er in 1 ronde 7 paarden die nog een extra ronde mochten doen. 2 paarden waren geweest en bij de 3de zei ik tegen Simone deze is 1. En dat werd die ook. 4de zei ik deze is 2de en dat werd die ook. Uiteindelijk had ik ze allemaal goed :D. Om  3 uur moest ze weer de kids van school halen, dus iets ervoor heb ik haar weer thuis afgezet.

0F9E301B-BB5C-475F-B86D-8CEB8CB565C5  E82AFBF1-C45D-4F3E-8233-6C36CD7D3DB9

Terwijl zij de kids van school ging halen, ben ik gaan inchecken bij het motel, ze hoefde namelijk voor de kids maar tot 6 uur te verzorgen. Terwijl zij met de kids bezig was, wilde ik de kamer wat romantisch maken. Ik op zoek naar een bloemen winkel. Nou dat was me een hel zoektocht. Uiteindelijk naar een uur zoeken had ik er 1 gevonden. Ik kom de winkel binnen en zie alleen maar weer kunst bloemen staan. Maar even vragen of ze ook echte hebben. Ja, was zijn antwoord in een koelcel achter in zijn winkel. Uiteindelijk 5 gekocht en toen moest ik afrekenen. 35$ voor 5 rozen. Maar voor Simone heb ik het graag over. Daarna nog kaarsen en rozen blaadjes. Al met al 2 uur bezig geweest.

8A359195-EC4C-476D-808E-8591C0B8E65D

Simone opgehaald en wat gegeten en daarna naar het motel gegaan. Ik haar als eerste naar binnen laten gaan en ze was compleet verrast. Ze had in 20 jaar tijd geen bloemen meer gehad. Na een heerlijke avond, in elkaars armen in slaap gevallen.

1. Niece:
    14 maart 2018
    Fijn dat je nog leeft :D en goed om te lezen dat jij en simone het zo fijn hebben samen. Geniet!!
  2. Cor van Masbergen:
    14 maart 2018
    Nooit geweten dat jij zo romantisch kan zijn :-) Fijn dat je het geluk nu gevonden hebt.