Dag 32 ( 10de dag de auto ) Tamworth

5 maart 2018 - Tamworth, Australië

Aangezien ik al berichtjes krijg vanuit Nederland, of alles nog goed is en ik nu even tijd heb, komt er bij deze weer een update.

Vanochtend op mijn gemak gedaan, aangezien ik rond half 11 een koffie date heb. Eenmaal aangekomen daar, is het even zoeken, maar ik hoor mijn naam en daar staat ze. Simone. Een mooie vrouw van 45 jaar oud. lekker gekletst en nadat de koffie op is vraagt ze of ik mee loop naar het gebouw ernaast. Haar tante heeft daar een gebouw gekocht en heeft haar advies nodig en die van haar nicht. Leuke familie. Eigenlijk zou ik nu al richting Coffs Harbor moeten rijden, maar Simone is veel leuker. Aangezien zij pas sinds kort hier woont en zelf ook nog niet veel heeft gezien gaan we naar een park in de buurt. Zij is opgegroeid op het platteland en weet ontzettend veel over de dieren en de planten en noem maar op. Kakatoe’s geaaid en een leuke middag gehad. Ondertussen was het half 4 en hadden we nog niet gegeten. Samen wezen lunchen daarna ergens wat gaan drinken.

DSC01858  F2DFC4C6-8A96-42FA-8BF8-8BEB6C248179  F8C33C14-954D-4C84-A7EE-3213685C4EC8

Daarna zijn we naar haar thuis gegaan. Ze woont op dit moment bij haar tante en nicht. wat gedronken, gekletst en ondertussen had haar nicht ief avondeten gemaakt. Daar mee blijven eten. Omdat ik uit Nederland kom hadden ze meteen de nickname pills and powders bedacht. Denk dat het rond 8 uur was toen we naar een bar/club zijn gegaan. De klik is super. lekker gekletst, gekust, geknuffeld en rond 1 uur in de nacht zijn we richting haar huis terug gelopen. Onderweg vroeg ze of ik bij haar bleef. Tuurlijk. Maar omdat het niet haar huis is, moesten we stiekem naar binnen glippen. In bed nog lekker geknuffeld en gekust en toen heerlijk in slaap gevallen. En nee verder is er niks gebeurd.

1. Janneke:
    8 maart 2018