Dag 33 ( 11de dag de auto ) Tamworth

6 maart 2018 - Tamworth, Australië

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben en Simone in je armen wakker te laten worden is het tijd om op te staan, althans nadat iedereen weg is. Want niemand weet dat ik er ben. Uiteindelijk is iedereen weg en kunnen we ons bed uit. Eventjes douchen en daarna zijn we ergens wat gaan drinken. Omdat Simone zelf nog niet zo lang hier woont, gaan we naar het toeristen informatie gebouw. Hier krijgen we wat informatie over wat er te doen is in de omgeving en aangezien ze nog nooit bij de dam is geweest, gaan we daar als eerste heen. Het waait flink en we rijden we weer snel door, richting Nundle NSW. Hier hebben we wat gedronken en daarna zijn we door gereden naar hanging rocks. Hier is een film overgemaakt, waarin 3 vrouwen zouden zijn heen gegaan, maar nooit meer van zijn terug gekomen. Sommige geloven dat het echt is, andere niet.

DSC01880  DSC01877

Nadat we weer terug in Nundle zijn, gaan we via een andere weg weer terug naar Tamsworth. Onderweg geeft ze aan dat ze het niet kan maken mij nog een keer binnen te laten slapen. Geen probleem, boeken we toch een hotel. Maar dat kost te veel. Ja en. Alleen als je dat echt wil. Uiteindelijk samen besloten een hotelkamer voor de nacht te boeken. In Tamsworth aangekomen, rijden we langs haar huis en pakt ze mijn spullen, was ik namelijk vergeten mee te nemen en haar spullen. Daarna naar een eetgelegenheid wat te drinken genomen en ook wat te eten. Wie komen er niet veel later aan, haar tante, nicht met man en kids en een vriend met de kids. Hello Pills and Powder :D. Leuke gezellige familie en ze zien aan Simone dat ze heel happy is. En ik ook. Onderweg wat te drinken gehaald en bij het hotel aangekomen, samen heerlijk in slaap gevallen.

Simone is voor mij nu de kers op de vakantie. Wat een heerlijke, geweldige, mooie, lieve, grappige, knappe vrouw is ze. Van snel verder rijden naar Cairns zal niet veel van komen, maar dat kan we geen reet schelen.

1. Niece:
    8 maart 2018
    Suuuper leuk voor jou! Geniet er van x
  2. André:
    8 maart 2018
    Na het zeeduiken nu het bedduiken?
  3. Ma:
    8 maart 2018
    Als je maar zorgt dat je het vliegtuig niet mist.😉😉😉😉😉
  4. Wilfried Mutsaars:
    Goed bezig poederpil!
  5. Ma:
    8 maart 2018
    Hoe is het trouwens met je been????
  6. Erik-jan:
    Paul geniet er van jongen!!! als de F1 maar niet laat schieten