Dag 4 ( 1ste dag Bali )

5 februari 2018 - Sanur, Indonesië

9 uur in een vliegtuig is toch wel lang. Gelukkig heb ik wel 5 uur ervan kunnen slapen. Kon wel merken dat we richting Bali gingen. rijst als ontbijt, rijst als lunch :).

Maar goed ik had ook een klein dingetje uitgespookt in het vliegtuig. Ik had online ingecheckt en had een stoel langs het gangpad. terwijl ik zat te wachten voor het boarden zag ik in de app dat er in de rij voor me nog een plek vrij was en die leek extra been ruimte te hebben. ik daar op klikken en ik kon wijzigen. Eenmaal in het vliegtuig bleek dat dus niet te kloppen. Ik heel onschuldig op mijn oude plek gaan zitten, want ik had mijn papieren boarding pass nog. Komen er 2 mensen en zeggen je zit op onze plek. Nee hoor, kijk maar naar mijn boarding pass. Stewardess snapte het ook niet. Stewardess ging kijken of er voor hun een andere plek gezocht kon worden, zodat ze toch langs elkaar konden zitten. Maar ja, het vliegtuig zat zo goed als vol. ik zo lief als ik ben, loop naar de stewardess toe en zeg als je een andere plek hebt langs het gangpad dan offer ik mijn plek wel op. Nog geprobeerd voor buisness class, maar dat lukte toch niet.

Eenmaal op Bali aangekomen, moet ik uiteraard weer in de aparte rij staan voor extra controle, alleen tas door een scan. Waarschijnlijk omdat ik mijn rugzak nog in mijn flight case zat.Tot mijn verbazing hoefde ik geen visum te betalen. Buiten het vliegveld wordt je haast besprongen door taxi chauffeurs. Ben ik blij dat ik dit in Nederland al heb geregeld en er leuk iemand klaar staat met een bordje met mijn naam erop.

Naar een rit van 40 minuten kom ik bij het hotel aan. Zeer vriendelijk ontvangen en wordt naar de kamer begeleid. Eenvoudige kamer, maar 6 nachten voor 120 euro, niet slecht. Zit mooi een kluisje in de kamer. ik geprobeerd, eerst zonder iets er in, gaat deze niet meer open. Terug naar de receptie, lopen weer vriendelijk mee. Hij gereset. Voor gedaan hoe het moest. Ik na gedaan. Het werkt. Hij gaat weg, spullen erin, op slot en....... het blijft op slot.Ik weer terug. Komt hij weer mee, nog steeds even vriendelijk. Uiteindelijk hij met veel moeite kunnen openen, bleken de batterijen leeg te zijn. Mijn zooi uitgepakt en naar het strand gegaan. Even gewandeld. en daarna aan het strand gegeten.

9C93B961-7F3A-4864-A3CF-3A966ACB2C22  EBD2B896-F10B-43CD-98FA-A43D511F55C3

Houden jullie het nog vol daar?

Voor degene die alle foto's en video's willen zien die ik er opheb gezet, boven aan het verhaal staat een link naar foto's en video's, evenals de kaart waar ik ben geweest of waar ik nu ben.

1. Niece:
    6 februari 2018
    Flied lice hahaha. Ik zie t kluisje helemaal voor me omg hahaha
  2. Ma:
    6 februari 2018
    Wat een figuur ben jij ook .Maar zo alles telezen heb je het goed naar je zin.
    En je hebt het ook verdiend zullen we maar zeggen. Kan ik voor die kat zorgen.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  3. Wilfried Mutsaars:
    Leuk verhaal!
    Je kan er een boek over schrijven als je terug bent 🤪
  4. Mario:
    6 februari 2018
    Ik heb je verhaal wederom gelezen maar mijn conclusie is dat je te veel gepraat hebt met Sybrand anders was je nooit op de gedachte gekomen om naar een upgrade te vragen.
    Leuk dat de eerste vlucht top was nu 9 uur later denk je er iets anders over, wij vliegen 12 uur naar Bangkok nog eens 3 uur langer.
  5. RvA:
    6 februari 2018
    Komt het toch nog van pas(meten weten), voordat je iets aanneemt dat het ook werkt die kluis.
    In Bangkok kun je tot rust komen met oa massages niet duur zeggen ze.
  6. Joke:
    6 februari 2018
    mooi je verhalen zo telezen .