Dag 25 ( 3de dag auto ) van Newcastle naar Port Macquarie

26 februari 2018 - Port Macquarie, Australië

Gisteren avond een slaappil gepakt en daardoor de gehele nacht kunnen slapen. Pm half 9 mijn bed uit en rond een uur of 9 de auto in. Vandaag staan er 300km op het plan.

Als eerste ga ik naar Seal Rocks. Deze plek was me aangeraden door Mikaela, wie ook de toer naar Uluru had gemaakt. Zij heeft daar haar trouw foto's gemaakt.Ik denk als het mooi weer zou zijn, het een mooie plek zou zijn, maar de regen maakt het toch allemaal wat triest. In een klein droog moment ben ik wel even naar de vuurtoren gelopen, alleen op de terug weg naar de auto, begint het alweer te regenen.

DSC01707  DSC01711  DSC01720  DSC01727

Na mijn wandeling, ga ik onderweg naar Port Macquarie. Nog zo een 150 km te gaan.Langs de kust gereden en door allerlei kleine plaatjes. Was ondanks de regen een mooie route.Bij het Hostel aangekomen, zie ik een berichtje van Alexander en Lina. Zij zijn op dat moment ook in Port Macquarie en zijn een kilometer verderop. Samen even een drankje gedaan. Zij moeten echter nog 2 uur rijden en moeten alweer snel op pad. Terug richting het hostel, wat te eten gehaald en wat fruit.

01C068DE-23A2-47C5-8C7E-77752BF0961B

Tijdens het eten, lees ik iets over duiken. Ze bieden hier voor backpackers een padi cursus aan voor 450$. Dat is niet veel en onderwater heb je geen last van de regen. Gevraagd of er plek is en er is plek en ik kan mijn slaapplek verlengen. Morgen komt hij langs, woensdag theorie, en dan 3 dagen duiken. Stond niet op mijn bucket list, maar nu maar even toegevoegd :D.

Kan ik eindelijk mijn telefoon gaan opduiken in de Linge.

1. Ma:
    26 februari 2018
    Het moet toch niet gekker worden met jou.
    Maar je hebt gelijk als je het nu niet doet dan komt het er niet meer van.🏊‍♂️ 🏊‍♂️ 🏊‍♂️
    Veel plezier en duik ze
  2. Ma:
    26 februari 2018
    Wat slecht weer, hier praten ze over de Elfstedentocht dus het kan nog slechter.⛸⛄⛄⛄⛄
  3. Pa:
    26 februari 2018
    Ga je duiken in de Great Barrier Reef?
    Ik ben ervan overtuigd dat je dit geweldig gaat vinden.
    Doe Jaws de groeten
  4. Ineke:
    26 februari 2018
    Lekker bezig weer pap! Gewoon doen wat je wilt doen. Ik ben vandaag begonnen met m’n blokstage 💪. Voor mij nu 5 weken bikkelen 😁
  5. Wilfried Mutsaars:
    27 februari 2018
    Lol als je mijn iphone maar niet gaat gebruiken als oefen duik materiaal 😜
  6. Ma:
    28 februari 2018
    Ben je al wezen duiken we horen niets van de???