Dag 26 ( 4de dag de auto ) Port Macquarie

27 februari 2018 - Port Macquarie, Australië

Omdat ik gisteren besloten heb een duik cursus te gaan volgen, moet ik vandaag om 4 uur terug bij het hostel zijn om de theorie in ontvangst te kunnen nemen. Dus maar een niet al te drukke dag vandaag. Gelukkig is het vandaag wel droog, alleen waait het wel hard.

Als eerste maar eens tot 10u in mijn bed blijven liggen. Na te hebben ontbeten, ben ik met de auto langs de kustlijn van Port Macquarie, naar een regenwoud (je) gereden. Tja, lijkt op een bos in Nederland, alleen dan met andere bomen. Mooi om te zien maar niet heel bijzonder. Helaas geen pinnetje.

DSC01744  DSC01761  DSC01746

Vanaf hier, ban ik naar een vuurtoren gereden. Gelukkig kun je met de auto helemaal naar boven rijden. Mooi uitzicht, als je niet in de wind staat.

DSC01767  DSC01772

Daarna nog even het stadje in geweest en eten gehaald. Om 4u ontmoet ik mijn duikleraar en krijg de theorie overhandigd. Helaas moet ik nu ook de aanbetaling doen :)

Altijd fijn studeren op je vakantie, niet dus. Maar goed eerste paar hoofdstukken doorgelezen en daarna een film gekeken. Morgen maar eens ervoor gaan zitten.

1. Marco N.:
    1 maart 2018
    Goede keuze om een duikcursuzs te gaan volgen ;)
  2. Steven B.:
    2 maart 2018
    Helemaal met Marco eens!!!