Dag 22 ( 5de dag Sydney )

23 februari 2018 - Bondi Beach, Australië

Gisteren avond behoorlijk uitgeput van het skydiven en er was een nieuwe op de kamer, dus pas om half 1 ging de lamp uit. Dus vanochtend maar wat langer in mijn bed blijven liggen. Rustig dagje voor de boeg. Naast het Opera House en the Harbour Bridge, moet je in Sydney ook naar Bondi Beach zijn geweest. Dus daar gaan we vandaag heen. Even een Opal kaart gekocht, zodat we met de bus kunnen, aangezien het met de bus al 40 minuten rijden is. Eenmaal aangekomen staan er overal borden, dat het te gevaarlijk is om te zwemmen ivm sterke stroming en krachtige golven

DSC01479  DSC01480

Na een uurtje te hebben gezeten ga ik een stuk wandelen. Van horen zeggen schijnt er een mooie route te lopen naar Bronte Beach. Deze route loopt geheel langs de kust, via mackenzies point, langs Tamarama Beach of uiteindelijk bij Bronte Beach uit te komen. En het is een mooie route. Zeker om de golven tegen de rotsen te zien slaan. Wat een kracht zit daar achter. Vandaag is het wat plakkerig weer met 29 graden. Veel drinken maar weer.

DSC01503  IMG_1452

Hierna weer even terug naar Bondi Beach, dacht ik. Na 1,5 kilometer een heuvel op, heb ik toch maar de bus gepakt. Anders komt er van rustig aan doen nog niks van. Eenmaal aangekomen bij Bondi Beach op zoek naar een pinnetje. Was even zoeken, maar uiteindelijk eentje gevonden van Bondi Beach. Daarna met de bus weer terug richting het hotel en daar de was gedaan. Moet helaas ook gebeuren. Alles is weer ingepakt en morgen kan ik om 10 uur de auto ophalen en kan ik mijn rit gaan beginnen. Als eerste staan de Blue Mountains op de planning.

Er staan een aantal video's op, waar je kunt zien hoe krachtig de zee hier is.

See ya

1. Janneke:
    23 februari 2018
    Lekker ff een dagje rustig aan doen! Alvast veel plezier met rijden!
  2. Perry:
    23 februari 2018
    Topper Paul ziet er weer mooi uit hier op Bali ook warm 33 graden en de vochtigheid 92 schuim in Mn bilnaad maar weer veel gezien vandaag houd je taai en aan de goeie kant rijden daar anders ben je zo klaar 🤓
  3. RvA:
    23 februari 2018
    Paul, de vakantie is ook om uit te rusten, doe de gei ook eens enkele dagen helemaal niks en de batterijen opladen.
    Ik zie alleen maar zwoegen en zweten voorbij komen.
  4. Erik-jan:
    23 februari 2018
    Helemaal eens met Rene, take is easy Paul! Het stand is er ook voor om lekker een paar uur op je handoekje te liggen. Ben benieuwd wat je morgen voorheen plannen hebt👍😀