Dag 20 ( 3de dag Sydney )

21 februari 2018 - Sydney, Australië

G’day mate

Vandaag een iets kortere route op de planning. Als eerste maar even langs Woolworths om wat te drinken en te eten te halen. Is toch een heel stuk goedkoper. Vanuit daar naar de technische universiteit van Sydney gelopen. Eens kijken of dat een mooi gebouw is. Nou niet echt. Dan maar door naar Paddy market. Dit blijkt een hele grote hal te zijn, met heel, heel veel Chinese zooi. Eventjes door heen gelopen, maar niks bijzonders

EDDF0FC3-B1E5-416A-A49D-F62AF30188AC

Vanuit hier door Chinatown richting de Chinese botanische tuin gelopen. Deze tuin is door een zuster stad in China aan Sydney geschonken. Eventjes Alexander en Lina appen, aangezien die gisteren voor een gesloten deur stonden. Ze waren in de buurt en na eventjes op hun te hebben gewacht, zijn we er samen door heen gelopen. Heel apart zo een tuin midden in het centrum van Sydney, maar wel mooi. In de tuin zijn diverse schoolklassen. Even mooi mee geluisterd over de 2 draken. Ook lopen on de tuin diverse hagedissen, maar ik denk dat er een nest van een vogel ergens us, want een vogel valt de hagedis aan.

DSC01294  DSC01297

DSC01312  DSC01325

DSC01306  DSC01329

Hierna opnieuw naar het Hardrock café gegaan. Dit keer was het wel open. Uiteraard een pinnetje gekocht en daarna hebben we geluncht. Een lekkere hamburger en een ginger beer op.

E6E2C183-D0D1-41FA-8F3B-842B9DB6837F  611F2B58-D74E-427F-B412-66B48AC31850

Na onze lunch hebben we afscheid genomen van elkaar en zijn we ons eigen weg opgegaan. Op naar het maritiem museum. Hier liggen ook 2 replica’s en een oorlogsschip uit de haren 60. Na deze bezocht te hebben, ga ik het museum zelf ook nog binnen. Na bijna 2 uur rond te hebben gelopen is het een mooie tijd om terug te gaan naar het hotel.

DSC01367  DSC01374  DSC01339  DSC01447

Eenmaal in het hostel aangekomen doe ik niks meer. Alle apparaten weer opladen en de olympische spelen kijken. Daarna lekker naast mijn bed, want morgen ga ik parachute springen. Spannend

1. Perry:
    22 februari 2018
    Weer mooi Paul als gaat springen en hij gaat niet open armen wijd en je benen gekruist dan kunnen je ze altijd nog uit de grond schroeven 😂😂😂😂 gr Perry
  2. Niece:
    22 februari 2018
    Heeel veel plezier en goeie landing _/|\_
  3. Ma:
    22 februari 2018
    Goede vlucht vandaag en een kom weer met beide voeten op de grond graag.🚑🚑🚑🚑🚑
  4. Ma:
    22 februari 2018
    Wat een super ervaring .Volgens mij had je het geweldig naar je zin.
    Heel knap dat je dat gedurfd hebt 👍👍👍👍👍.
    Weer iets van je bucketlist afgestreept.
    Op naar het volgende avontuur.
    Heb FUN.