Dag 12 ( 1ste dag Alice Springs )

13 februari 2018 - Alice Springs, Australië

G'day Mate,

Wat een lange dag vandaag. Hele nacht op het vliegveld door gebracht. Om 4uur rugzak kunnen inchecken en naar de douane. Omdat het een binnenlandse vlucht is, hoef ik geen paspoort te laten zien, wel wordt mijn tas eruit gehaals, omdat er een mini deo in zit. Werkelijk waar, bij alle vluchten niks aan de hand en dan hier wordt je eruit gehad. Maar goed, het mocht uiteindelijk toch weer mee. Natuurlijk ook meteen een drugs test over mijn rugzak, en kleding, maar ook die was goed :).

Ik zit weer aan het raam en heb extra beenruimte. Maar voordat het vliegtuig id opgestegen lig ik, denk ik, al te slapen, want ineens stond er ontbijt voor mijn neus. Na het ontbijt weer in slaap gevallen. Op het vliegveld kun je zo naar buiten lopen en dan je bagage oppikken.

E0215891-59A0-4EC5-9FFB-619FE88017E3  A13B384B-A1C6-4BBD-9707-868BF624879D

Eenmaal aangekomen in het hotel, kan ik de kamer al in.Zo moe, dat ik lekker 2,5 uur ga slapen, even bijtanken. Daarna toch even het stadje in, wat een hitte en wat een vliegen. Meteen eventjes een vliegen net gekocht, die ik over mijn hoed kan doen. Want overmorgen zal het alleen maar erger worden met de vliegen. Bij de supermarkt drinken gekocht, is toch altijd veel goedkoper dan in het hotel. Daarna weer terug naar het hotel. 2 uurtjes bij het zwembad gelegen en nu lekker koel op de hotel kamer.

O ja, zien jullie waar de rivier is? ik niet namelijk

4160F370-5BC7-4377-8818-F870160EF85A  C2F5978A-C75D-459F-AC89-3A81F59491BB

Voor de gene die het koud hebben in Nederland, hier  de temperaturen van Alice Springs.

E6D605AB-46FD-498B-97D7-C5EEDEB1C29E

Cheers Mate

1. RvA:
    13 februari 2018
    Ik hoor niets meer over massage.
    Is te duur denk ik.
    Ge moet af en toe ook efkes relaxen in de zon met of zonder een papje of een mixje.