Dag 48 ( 25ste dag de auto ) Cairns

21 maart 2018 - Kuranda, Australië

Vandaag maar eens rustig aan doen, na al het rijden en duiken van de afgelopen week. Aangezien ik toch de kamer voor mijzelf heb, slaap ik uit tot 12 uur. Daarna op mijn gemak naar het winkel centrum gelopen en 2 micro sd kaarten en een overhemd gekocht. Rond half 2 ben ik weer bij het hostel en besluit ik om de skytrain te pakken net buiten Cairns. Dit is een kabelbaan die je over het regenwoud brengt. Omdat in Australië heel veel toeristische attracties om half 5 dicht gaan en ik aan het einde van de kabelbaan nog even in het stadje wil kijken, blijf ik op de heenweg zitten tot het einde van de kabelbaan.

DSC02217  DSC02193

Op de heenweg regent het en is het uitzicht wat minder, maar op de terug weg is het mooi opgeklaard en maak ik ook een tussenstop om de waterval beter te kunnen bekijken.Op verschillende uitzicht punten kun je de waterval bekijken.

DSC02228  DSC02234

Na de nodige foto's te hebben gemaakt, ga ik weer verder met de kabelbaan en geniet nog even van het uitzicht.

DSC02263  DSC02261  DSC02242  DSC02269

Beneden aangekomen, kijk ik nog even snel bij het tank museum, alleen daar is te weinig tijd voor, om daar doorheen te lopen.

DSC02272  DSC02274

Bij het hostel weer aangekomen, blijk ik ook vandaag de kamer voor mijzelf te hebben. Das mooi, want dan kan ik op mijn gemak mijn spullen gaan inpakken en alle foto's en video's uploaden. Want morgen zit ik in het vliegtuig naar Melbourne en dan kan ik mooi mijn travel blog bijwerken.

Uiteindelijk ga ik rond 11 uur slapen.

1. Janneke:
    22 maart 2018
    Wauw! Echt een supermooie uitzicht!
  2. Ma:
    22 maart 2018
    Wat een mooie foto's weer en nu maar gaan genieten van je volgende avontuur.
    Hopend valt Max niet uit maar ja je kunt wel zeggen dat je daar geweest bent.
    Doei doei.
  3. Joke:
    22 maart 2018
    even alles op mijn gemak zitten lezen .
    en de foto,s bekeken .
    als je een fotoboek maak herbeleef je het weer .
    gr duimen voor max .
  4. Erik-jan:
    23 maart 2018
    Heel veel plezier bij de F1!! Geniet ervan en hang de vlag maar tegen het hek, we gaan je dan zeker zien👍( althans de vlag).