Dag 30 ( 8ste dag de auto ) Port Macquarie

3 maart 2018 - Port Macquarie, Australië

Vandaag staan als eerste de laatste 2 duiken op de planning. Ik wordt om half 9 opgehaald door Rick en heb dit keer Travacalm ingenomen. Vandaag gaan we naar shelly beach. Eerste duik weer normaal. 2de duik weer oefeningen doen.

Vandaag is het zicht 2x zou goed als gisteren. Eerst weer een flink stuk op de oppervlakte zwemmen, voordat we naar beneden gaan. Dit keer heb ik mijn drijf vermogen beter onder de knie en ik heb dit keer ook mijn GoPro mee. Voor de video's moet ik nog ff de juiste uitzoeken en wat knippen, maar foto's staan er al op.

DSC04457  DSC04455

GOPR1249  DSC04432

Na terug te zijn bij het hostel, doet mijn wond, die ik een paar dagen heb gekregen door te krabben met met schoen, maar pijn te doen en er komt een rode rand omheen. Ik na de apotheek om de hoek en die adviseren me er een dokter na te laten kijken. Ik daar heen en uiteindelijk antibiotica pillen en een zalf gekregen.

59DE0F29-5C41-4947-8532-3EFF834CC652

Na weer terug te zijn bij het hostel, heb ik de was gedaan. met 27 graden is het warm genoeg om het buiten te laten drogen.

Om half 3 richting het Koala hospital gegaan. Om 3 uur is daar een gratis rondleiding. Hier worden al 45 jaar zieke of gewonde koala's opgevangen. er zijn 5 betaalde werknemers en 170 vrijwilligers. Mooi om te zien hoe ze daar met de zieke koala's omgaan en het verhaal achter iedere koala te horen. En met de aankoop van mijn pinnetje en nog wat meer, heb ik het hospital gesteund.

DSC01776  DSC01784  DSC01785  DSC01798  DSC01803

Hierna nog even naar een huis gelopen uit de eind 19de eeuw. grappig om te zien, maar binnen 5 minuten weer buiten.

DSC01818  DSC01820

Op terug weg naar het hostel, nog wat boodschappen gedaan. Bij het hostel aangekomen gegeten en met een engels man gekletst. Daarna was afhalen en weer inpakken, want morgen gaan we weer een stuk rijden, om uiteindelijk uit te komen in Tamworth.

1. Gerard D:
    3 maart 2018
    Konden ze je in het Koala hospital niet behandelen?
  2. Pa:
    3 maart 2018
    Een mooie belevenis zo onder water
    Mooie foto's. Ben jij dat die daar duikt?
  3. Niece:
    3 maart 2018
    Ziet er idd dik ontstoken uit! Dalijk komen er allemaal spinnetjes uitgekropen hahaha
    Mooie onderwater fotos!
  4. Joke:
    hele mooie foto,s .
  5. Erik-jan:
    3 maart 2018
    Mooie foto's Paul!! Ook die van onderwater. Verstandig dat je toch even bij de flying doctors bent geweest👍
  6. Ma:
    3 maart 2018
    Ziet er niet echt lekker uit vokgens mij goed ontstoken.
    Hou het maar goed in de gaten.Ben je gestoken door iets?
    Maar de foto's zijn super mooi.
    Nog veel plezier.😃😃😃
  7. Janneke:
    3 maart 2018
    Wauw wat een mooie foto’s van het duiken. Ziet er echt vet uit!
    Hou je been goed in de gaten he!
  8. Marco N.:
    3 maart 2018
    Verslavend he duiken? Mooie omgeving om te duiken lekker genieten en beterschap met je been.
  9. Ineke:
    3 maart 2018
    Het ziet er zoooo gaaf uit! Ik ben echt heel jaloers op je pap! Zorg wel goed voor jezelf, ik heb je graag nog heelhuids terug.
  10. Patrick vandenberg:
    4 maart 2018
    Paul
    echt super ,geniet er maar goed van.
    er zijn maar weinigen die dit doen.
  11. Ma:
    8 maart 2018
    Ziet er weer super mooi uit en je ziet er zelf ook gelukkig uit.Maar Australië is wel erg ver weg maar zeg nooit , nooit.
    Nog heel veel plezier.😉😉😉😉😉