Dag 60 ( terug naar huis )

2 april 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vandaag vlieg ik eerst van Adelaide naar Dubai en daarna van Dubai naar Amsterdam. De eerste vlucht duurt 13 uur en heeft een tijdverschil van 5,5 uur. Gelukkig is het een nachtvlucht en heb ik een slaappil ingenomen, waardoor ik 9 uurtjes kan slapen van de 13. Dan schiet de tijd tenminste op.

eenmaal in Dubai aangekomen, moet ik weer door de controle heen en daarna heb ik nog 2,5 uur de tijd totdat de volgende vlucht weer vertrekt. In deze tijd kon ik mooi mijn laatste AED uitgeven en een paar pinnetjes en heb ik voor mijzelf een nieuwe telefoon gekocht.

Tijdens de vlucht van Dubai naar Amsterdam heb ik expres niet geslapen, maar wat films gekeken, zodat ik zoveel mogelijk in ritme blijf en hopelijk geen jet lag er aan over hou. Ondanks dat ik in de A380 zat, hebben we toch heel veel last gehad van turbulentie, maar na 7 uur in het vliegtuig te hebben gezeten, toch weer veilig geland. Nog wel 15 minuten voor de gate moeten wachten, maar daarna mogen we er dan toch echt uit. Nadat ik met zo een 500 anderen op mijn koffer heb staan wachten, kan ik dan eindelijk door de laatste controle heen en ben weer op Nederlandse bodem. daar staan mijn ouders, Kids, oma, zwager, schoonzussen en neven en nichtjes op mij te wachten en na alle knuffels, kunnen we onderweg naar huis. Eerst willen ze nog bij de mac donalds eten, maar daarna toch echt richting huis. Uiteindelijk lig ik die avond om 9 uur in mijn bedje en zit de vakantie er op.

1. Perry:
    Welkom thuis maat
  2. Janneke:
    4 april 2018
    Welkom thuis! Hopelijk ben je alweer een beetje bijgekomen van de vluchten.
  3. Niece:
    Welkom thuis!!
  4. Melanie:
    5 april 2018
    Welkom thuis, ik heb genoten van je verhalen!
  5. Joke:
    5 april 2018
    welkom thuis even afkikken van je verhalen /
  6. Pa:
    5 april 2018
    Erg genoten van je reisblog
    Is voor jou ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring.
    Misschien had je nog langer willen blijven, maar wij zijn blij dat je weer thuis bent.☺